Contact Info / Websites

All 22 movie Reviews


Africa Dudes Africa Dudes

Rated 5 / 5 stars

lol

too fuckin long!!!! but mez will earn ALL MEDALZ, ME MEDALZILLA, oh shizzle he didnt share the pimp hat



There she is!!! There she is!!!

Rated 4.5 / 5 stars

lol

9 stars cuz idk wtf hes singing bout, ENGLISH PLEASE



School Madness School Madness

Rated 5 / 5 stars

lol

theres gonna be ALOTTA suspensions and expulsions


People find this review helpful!

Drunken Stick Drunken Stick

Rated 4 / 5 stars

lol??

how come all stick figs no karate or some shit, i wanna see a common every day fight :PP



Rhg6: Fllffl Vs Terantula Rhg6: Fllffl Vs Terantula

Rated 5 / 5 stars

cool

i still think one of them needs to fight drunken style



Rhg8: Fllffl Vs Yoyo Rhg8: Fllffl Vs Yoyo

Rated 5 / 5 stars

awesome

imagine had it been drunken style o.O



B.Y.E. B.Y.E.

Rated 5 / 5 stars

awesome

funny stick vid... that is all >.>



Madness 1.5 Madness 1.5

Rated 5 / 5 stars

hey

hey where do i get the 26 cents kinda quarter o.O



Madness Combat Madness Combat

Rated 5 / 5 stars

lmao

10 stars for dancing guy in the backround, poor guy got shot for havin a fun time =(



Jigsaw Jigsaw

Rated 5 / 5 stars

Epic Fail

Jigsaw totally failed xDDDD "Im def, and i cant read yur lips cuz... yu dont have any, could ya use flash cards or something??"